היום יוגשו כתבי אישום כנגד שאר רוצחי יהודה דימנטמן הי"ד

אליהו גרין No Comments on היום יוגשו כתבי אישום כנגד שאר רוצחי יהודה דימנטמן הי"ד

היום יוגשו כתבי אישום נגד שלושת חברי החוליה שרצחו את יהודה דימנטמן הי"ד, וכן כנגד אימם של שניים מהמחבלים. עו"ד חיים בלייכר מחוננו "יש כאן מלחמה על זכות הקיום שלנו כעם יהודי חופשי בארצו, ובמלחמה צריך להילחם בכל הכלים"

יהודה דימנטמן הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (חמישי) יוגשו כתבי האישום נגד שאר רוצחי יהודה דימנטמן הי"ד, וכן כנגד אימם של שניים מהמחבלים. מדובר בשלושת חברי החוליה הנותרים, שיואשמו ברצח יהודה הי"ד. לדיון צפויים להגיע אביו של יהודה הי"ד, הרב מוטי דימנטמן, וכן אביה של האלמנה אתיה, הרב זאב אלק, כשהם מלווים בעו"ד חיים בלייכר ועו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו.

נזכיר כי בשבוע שעבר הוגש כתב אישום בגין רצח כנגד קטין אשר היה שותף ברצח יהודה דימנטמן הי"ד בפיגוע הירי הקשה סמוך לישוב חומש בשומרון. ע"פ כתב האישום, המחבלים בחרו את מקום הפיגוע בכדי "לחנך את המתנחלים, שאם מישהו מהם יהרג, יתחנכו שלא לחזור להתנחלויות". עוד עולה מכתב האישום כי המחבלים תכננו לחטוף את הגופה ולטמון אותה בשביל סמוך לכפר בורקא. ע"פ כתב האישום, הקטין הוא זה שנהג ברכב המחבלים.

בסמוך לשעה 18:00 ביום הפיגוע התמקם הקטין עם רכבו בסמוך לצומת חומש, שם פרקו שני המחבלים הנוספים מהרכב, וירו כ-20 כדורים כל אחד מהם אל עבר רכבם של תלמידי ישיבת חומש. לאחר מכן חזרו המחבלים לרכב והקטין מילט אותם מהמקום.

כאמור, היום יוגשו כתבי אישום נגד שאר חברי החוליה.



0 תגובות